Alternate Text

دانستنی های باتومی

ارزان ترین قیمت های تور باتومی گرجستان را به همراه یک سفر جذاب و به یادماندنی از آژانس مسافرتی آرانا پرواز برتر بخواهید. این آژانس مسافرتی معتبر و شناخته شده این امکان را به شما عزیزان خواهد داد تا خودتان برنامه سفرتان با تور باتومی را طراحی کنید. همچنین مسافران در سیستم آنلاین آرانا برتر پرواز می توانند بر مبنای سلیقه و نیاز خود اقدام به تغییر برنامه های تور باتومی گرجستان اعم از گشت و تفریح در نقاط مختلف، پرواز، ترانسفر فرودگاهی و... نمایند. از دیگر مزیت های برتر انتخاب تور مسافرتی باتومی با آرانا پرواز برتر این می باشد که هر یک از مسافران علاوه بر اینکه تمامی جزئیات مربوط به سفر را قبل از انتخاب تور در این مجموعه مشاهده می کنند بلکه می توانند ارزان ترین و مناسب ترین تور مسافرتی به باتومی گرجستان را نیز در کمترین زمان ممکن و به صورت آنلاین خریداری کنند. هدف اصلی مجموعه معتبر و شناخته شده آرانا پرواز برتر با ارائه بالاترین خدمات، رضایت حال مشتریان و ایجاد خاطره ای خوش از یک سفری به یاد ماندنی و لذت بخش است.

با انتخاب تور باتومی بهشت گرجستان را بیشتر بشناسید


تور باتومی

برای اینکه بتوانید یک سفر خوب و خاطره انگیز را تجربه کنید قبل از هر چیزی باید نسبت به تور مسافرتی و مقصد سفر خود اطلاعات لازم را کسب کنید و یقیناً تور باتومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین مناطق گرجستان که در کرانه های ساحلی دریای سیاه قرار گرفته است باتومی می باشد. این شهر بسیار جذاب و دوست داشتنی که اغلب بازدید کنندگانش آن را با نام مروارید دریای سیاه می شناسند طبیعتی بکر و بی قید و شرط و مناظری بی بدیل که هر کسی را به تحسین وا می‌دارد به نمایش می گذارد. از آنجایی که باتومی جذاب با تمامی دیدنی های حیرت برانگیزش تنها هشت کیلومتر با مرز ساحلی دریای سیاه فاصله دارد به همین خاطر است که این شهر نه تنها به عنوان یک اسکله مهم برای تمامی گرجستان بلکه یک مقصد گردشگری فوق العاده زیبا برای تمامی جهانیان است. اگر شما هم جزء علاقه مندان به تور باتومی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با جاذبه های گردشگری آن بیشتر آشنا سازیم.

پارک ساحلی یا بلوار باتومی

تور باتومی گرجستان

مسافرانی که برای اولین بار وارد خاک یک مقصد مسافرتی می شوند طبیعتاً مجذوب تفریحاتی می شوند در مرکز آن قرار دارند. باید گفت که پارک ساحلی با همان بلوار باتومی که به عنوان مرکز اصلی تفریحات این شهر معرفی می شوند دقیقاً همان مکانی است که در همان نگاه اول چشم هر بیننده و بازدیدکننده ای را به خود مجذوب می کند. این ساحل سنگی که اطراف آن را انواع مختلفی از تفریحات گوناگون همانند ورزش های آبی، سینما و تئاتر، رستوران و کافه احاطه کرده است در شش کیلومتری شهر باتومی قرار دارد. از قرار معلوم هر چیزی که برای یک توریست و گردشگر جذاب و شگفت انگیز است در این مجموعه زیبا قرار دارد. در کنار تمامی این ها موسیقی که در گوشه و کناره های آن به گوش می رسد بر جذابیت و زیبایی حیرت برانگیز آن بیشتر می افزاید. اگر شما هم چمدان هایتان را به قصد سفر به باتومی گرجستان بسته اید حتماً بازدید از پارک ساحلی را در لیست برنامه های خود قرار دهید.

در این بلوار شما محلی های زیادی را میبینید که در حال فروش میوه به صورت دست فروشی هستند و اکثر فروشندگان نیز پیر هستند.

شما میتوانید با کرایه دوچرخه ، دوچرخه برقی ، جت اسکی ، قایق موتوری در این بلوار زیبا  به خوش گزرانی بپردازید

باغ گیاه شناسی باتومی

یکی دیگر از برترین جاذبه های گردشگری که با انتخاب تور باتومی می توان از آن بازدید کرد باغ گیاه شناسی باتومی است. به جرات می توان گفت با قدم گذاشتن داخل این باغ تمامی توصیفاتی را که تاکنون درباره بهشت در ذهن خود داشتید به وضوح مشاهده می کنید. شاید به لطف چنین باغ عظیم و دوست داشتنی است که باتومی لقب بهشت گرجستان را به خود گرفته است. بد نیست بدانید که این باغ دارای مساحتی بیش از 110 هکتار است که انواع گوناگونی از گونه های گیاهی در آن به چشم می خورد.

تله کابین آرگو در باتومی

یکی دیگر از محبوب جاذبه هایی که با انتخاب تور باتومی گرجستان، بازدید از آن را به شما پیشنهاد می کنیم تله کابین آرگو می باشد. این تله کابین که در بندر باتومی قرار گرفته است با ارتفاعی حدود 220 متر از زمین فاصله دارد. این به این معنی است که در ارتفاعات بالا می توانید تمامی مناظر دیدنی باتومی را مشاهده و لحظات خوشی را برای خود به وجود آورید.

پارک دلفین باتومی

یکی دیگر از بهترین جاذبه های باتومی گرجستان که برای گردشگران بسیار جالب و دیدنی است پارک دلفین باتومی می باشد. آنکه که در این پارک موجبات حیرت و تعجب بازدید کنندگان را فراهم می آورد وجود چندین دلفین که به کمک مربیان خود چندین حرکات مختلف را به اجرا در می آورند. جالب اینجا است که تمامی برنامه های این مجموعه عظیم برای اقشار و گروه سنی مختلف به سه زبان رسمی دنیا از جمله انگلیسی، روسی و گرجی برگزار می شود. چنانچه شما هم با انتخاب تور باتومی گرجستان تصمیم به بازدید از پارک دلفین ها گرفتید پیشنهاد می کنیم حتماً دوربین عکاسی تان را برای ثبت لحظات خاص و به یادماندنی با خود به همراه داشته باشید.

مجسمه علی و  نینو

این مجسمه که در انتهای بلوار ساحلی باتومی در کنار هتل رادیسون بلو و در کنار چرخ فلک باتومی است یک مجسمه متحرک است که بر اساس رمان احساسی به همین نام ساخته شده که این مجسمه در شب ها با نور پردازی میشود  و در کنار آن میتوانید از سوغاتی فروش ها یک خرید داشته باشید. و در کنار ساحل آن با دوربین هایی که تعبیه شده است دریا زیبا سیاه را نظاره کنید.

هتل در باتومی

در باتومی از هاستل های با قیمت خیلی پایین که با دیگر توریست ها اتاق مشترک دارید تا هتل هایی مثل هیلتون ، مریوت ، شرایتون در تیررس انتخاب شماست اکثر هتل های باتومی نو ساز هستند و در کنار نوار ساحلی این شهر با دید به دریا سیاه هستند

از جمله هتل های خوب هتل ایفوریا 5 ستاره است اتاق های سوپریور آن 55 متر مساحت دارد که در همین پست ویدیو از آن را میبینید.

دیدگاهتان را بنویسید