Alternate Text

دانستنی های کوشاداسی

امروز می خواهیم با معرفی کامل تور کوش آداسی شما را با این جزیره زیبا و جاذبه های گردشگری منحصر به فردش آشنا سازیم.  جزیره ای که بدون شک مقصد نهایی هر گردشگری پس از استانبول است که دلش می خواهد با زیبایی های بی همتا این جهان آشنا شود و چند صباحی را در آن به لذت و شادی بگذراند. پس اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید با انتخاب تور مسافرتی کوش آداسی از آژانس مسافرتی آرانا پرواز برتر همراه ما باشید تا با شگفتی های بی نظیر این جزیره زیبا و خارق العاده آشنا شوید.

تور کوش آداسی و جاذبه های گردشگری آن

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی به مقصد ترکیه است که هر ساله  و در ایام مختلف، گردشگران بسیاری با انتخاب آن به سوی این جزیره زیبا و دیدنی هجوم می آورند. این شهر زیبا و دوست داشتنی که به عنوان یکی از بنادر مهم مدیترانه ای برای کشتی های کروز در ترکیه معرفی شده با جاذبه های رنگارنگ و سرگرمی های پر جنب و جوشی که دارد به یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران در اقصی نقاط دنیا طی این سال های اخیر تبدیل شده است.

بدون شک هر مقصد گردشگری که به عنوان یک صنعت توریسم شناخته شود برای خود شاخصه های بارز و منحصر به فردی دارد که موجبات جذب گردشگران به سمت خود را فراهم می آورد. اما به جرات می توان گفت کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای گردشگری ترکیه محسوب می شود که شاخصه های فوق العاده بسیاری برای محبوبیت هر چه بیشتر در میان توریست ها و گردشگران دارد. این ویژگی های بارز تنها در دریا و آفتاب جوانش، تفریحات سرگرم کننده و مراکز خرید ارزان و مقرون به صرفه اش خلاصه نمی شود. به علاوه آنکه تور کوش آداسی تنها برای کسانی که از گذراندن اوقات فراغت در کنار ساحل لذت می برند جذاب نیست. بلکه در این شهر بندرگاهی آنقدر جاذبه های عظیم و تاریخی وجود دارند که هر بیننده ای را مدهوش و متحیر می سازد. به طوری که حتی معمولی ترین مسافران را وادار به بازدید از آن ها می سازد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با برخی از این جاذبه های رنگارنگ و مکان های تفریحی آشنا سازیم

تور کوش آداسی و لیستی از مکان های دیدنی آن

تور مسافرتی کوش آداسی

بسیاری از کسانی که تور کوش آداسی را به مقصد این شهر بندرگاهی زیبا انتخاب می کنند معمولاً آن را یک شهر ساحلی زیبا و شگفت انگیز می شناسند که آفتاب داغ، دریا و تفریحات دریایی سرگرم کننده اش آن را با سایر شهرهای توریستی ترکیه حتی استانبول بزرگ متمایز ساخته است. اما باید گفت که کوش آداسی تنها یک شهر ساحلی و بندرگاهی نیست که جاذبه های گردشگری دیگری نداشته باشد. بلکه در جای جای آن آنقدر مکان های باستانی و تاریخی وجود دارند که حتی گردشگرانی را که به عشق ساحل و آفتاب داغ وادار به انتخاب تور کوش آداسی نموده متقاعد می سازد تا از آن ها بازدید کنند. اگر شما هم جز آن دسته از مسافرانی هستید که برای تعطیلات نوروزی تور کوش آداسی را برای خود و خانواده تان رزرو کردید و دلتان می خواهد قبل از سفر اطلاعاتی درباره جاذبه های گردشگری این شهر جذاب کسب نمایید پیشنهاد می کنیم حتماً ادامه مطلب ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید.

جزیره کبوتر

به جرات می توان گفت جزیره کبوتر یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین مکان های کوش آداسی برای پیاده روی و قدم زدن های عاشقانه در کنار ساحل است. پس اگر جز آن دسته از عاشقانی هستید که دلتان برای یک پیاده روی رمانتیک لک زده است با انتخاب تور کوش آداسی چند ساعتی را هم برای بازدید از جزیره همیشه زیبای کبوتر اختصاص دهید. در این جزیره که در 350 متری کوش آداسی قرار دارد گذرگاهی بسیار زیبا و منحصر به فرد است که در آن آثاری باستانی و تاریخی به جای مانده نظیر بقایای قلعه بیزانس که متعلق به قرن 13 میلادی است به چشم می خورد. به علاوه آنکه در کناره های این جزیره کافه های دوست داشتنی بسیاری به چشم می خورند که کدام از آن ها فضایی دل انگیز و مفرح را برای صرف یک عصرانه دلچسب برایتان فراهم می آورند. به جرات می توان گفت با نشستن در هر یک از این کافه ها و تماشای غروب دل انگیز پاییزی، حسی ناب و متفاوت را تجربه خواهید کرد.

ساحل بانوان

ساحل بانوان که به ساحل کادینلار دنیزی هم شهرت دارد یکی دیگر از زیبایی هایی است که با انتخاب تور کوش آداسی در این شهر برایتان نمایان می شود. به واقع نی توان گفت ساحل بانوان که چیزی حدود دو کیلومتر با شهر فاصله دارد یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی به شمار می آید. در این مکان تفریحات آبی بسیاری وجود دارد که جذابیت و هیجان آن ها در همان وهله اول شما را حیرت زده می کند. همچنین کافه های بسیاری که در جای جای این ساحل پراکنده شده اند فرصت استثنایی را برایتان به وجود می آورند تا بعد از ساعاتی تفریح و هیجان به صرف یک ناهار دلچسب و به یاد ماندنی بپردازید. جای تعجب ندارد که ساحل بانوان با این همه زیبایی و امکانات تفریحی مفرح از جمله جاذبه های گردشگری کوش آداسی است که در بیشتر ایام سال به ویژه فصل تابستان پر از مسافر و گردشگر محلی و خارجی می شود. با رزرو بلیط های تور کوش آداسی اوقات بی بدیلی را در این مکان جذاب برای خود رقم بزنید.

پارک ملی دلتای آیدین

اگر برای اولین بار است که تور کوش آداسی را برای خود رزرو کردید و می خواهید اولی بازدید خود را از جاذبه های گردشگری آن از یک مکان ناب و کاملاً متفاوت آغاز کنید پس بیاید بازدید خود ابتدا از پارک ملی دلتای آیدین آغاز کنید. این مکان که یکی از زیباترین پارک های جزیره کوش آداسی به حساب می آید تمامی خصوصیات طبیعی و جغرافیایی یک مکان گردشگری را تمام و کمال در خود جای داده است. نکته بسیار جالبی که درباره این پارک وجود دارد این است که تمامی نقاط آن نه تنها برای اهالی جزیره کوش آداسی و مردمان شهر سکه بلکه برای تمامی مردم کشور ترکیه مقدس است.

خرید در کوش آداسی

برای خرید در کوش آداسی اولین جایی که تور لیدر و محلی ها به شما پیشنهاد می دهند مرکز خرید سوکه میباشد در این مرکز خرید تمامی برند های ترک با همان قیمت که در استانبول میتوانید بخرید هست و علاوه بر خرید میتوتنید از کافه های آن نیز استفاده کنید از دیگر مراکز خرید میتوان با ای وی ام هم نیز اشاره کرد.

انتخاب هتل

باز هم در کوش آداسی شما میتوانید از هتل های ارزان تا هتل های فوق لوکس حق انتخاب داشته باشید در شهری مثل کوش آداسی که هدف اکثر بازدید کنندگان آن استراحت است باز هم پیشنهاد ما هتل های پنج ستاره است از جمله هتل هایی که در تور کوش آداسی به شما پیشنهاد میشود هتل آکوا فانتاسی هتل پنج ستاره آل اینکلوسیو که یکی از بهترین تجربیات سفر راحت را در اختیار شما میگذارد این هتل با دارا بودن یکی از بهترین و بزرگترین پارک های آبی اروپا در هتل است که البته برای مهمانان هتل رایگان و برای کسانی از خارج از هتل خواهان استفاده از پارک آبی هستند بلیت فروشی میشود.

از دیگر هتل های پیشنهادی ما هتل اینفینیتی بای یلکن هتل پنج ستاره اولترا آل اینکلوسیو است که با باز سازی که در این هتل انجام شده است یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت میباشد این هتل نیز دارای پارک آبی بزرگ است که سرسرهای فراوانی هم برای بزرگسالان و کودکان می باشد.

این هتل با دارا بودن اتاق های رو به دریا اقامت رویایی برای شما رقم میزند

از دیگر هتلهای خوب کوش آداسی میتوان به لی بلو،فانتاسیا دلوکس، پاین بی ، رامادا ریزت ، سی لایت ، آمارا سی لایت ، توسان بیچ ، کورومار دلوکس ، آریا کلاروس  اشاره کرد.

تمامی تور های کوش آداسی دارای یک گشت شهری ازمیر نیز میباشد که این فرصت خوبی است که شما با یک تیر دو نشان بزنید و شهر بزرگ و زیبای ازمیر که در فاصله چهل کیلومتری کوش آداسی است را نیز بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید