Alternate Text

دانستنی های آنتالیا

آشنایی با جاذبه های دیدنی آنتالیا در تور آنتالیا

در این محتوا ما به معرفی 7 مورد از جاهای دیدنی آنتالیا می پردازیم . اگر شما علاقه مند به رفتن به این مکان زیبا هستید ، با ماهمراه باشید .

 

1. شهر قدیمی "  کالیچی" در تور آنتالیا

اولین جاذبه در تور آنتالیا شهر کالیچی است که در قلب آنتالیا واقع شده و به آنتالیا باستان نیز معروف است . این میراث تاریخی پر از ویرانه های رومی ، بیزانس ، سلجوقی و عثمانی است و مشرف بر قسمت شرقی شهر آنتالیا در سواحل مدیترانه است . کالیچی با دیوار های سنگی بزرگ احاطه شده است و رد پای اصلی معماری را که در آن ترکیه مشهور است دارند . هم چنین یک بندر و فانوس کوچک متعلق به امپراطوری عثمانی را به خود اختصاص داده است . کالیچی ورودی های مختلفی دارد که مهم ترین آن ها کالیچیبیسی و دروازه زیبای هرودیان است .

 

2. آکواریوم در آنتالیا

آکواریوم آنتالیا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در آنتالیا و یکی از بزرگ ترین استخر های ماهی در جهان است ، شامل هزاران ماهی و موجودات دریایی ، در طی 7 میلیون لیتر آب برای ارائه الگویی شگفت انگیز از دنیای دریا است . اگر در کنار فرزندان خود هستید ، می توانید از بزرگ ترین شهر ورزش های آبی در اروپا لذت ببرید . آکواریوم آنتالیا هم زمان با بیش از 40 صفحه نمایش موجودات دریایی در یک تونل زیر زمینی به مساحت حدود 130 متر ، یک تجربه تفریحی و فرهنگی را به طور هم زمان ارائه می دهد . این آکواریوم دارای حوض کوسه است و به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا آن ها را از نزدیک ببینند و در کنار آن ها شنا کنند . آکواریوم اصلی از یک هواپیما و یک زیردریایی با اندازه طبیعی آن ها تشکیل شده است . بعد از اتمام تور آکواریوم می توانید به فروشگاه رفته و سوغاتی تهیه کنید . علاوه بر حوض های آب و نمایشگر های ماهی ، آکواریوم آنتالیا شامل بزرگ ترین سالن سر پوشیده جهان است که پوشیده از برف طبیعی به نام جهان برفی ، با خانه های برفی و مجسمه های برفی است .

 

3. کوپرولو کانیون در آنتالیا

یکی از مناطق زیبای گردشگری در آنتالیا است . این شهر به دلیل زیبایی در طبیعت و ویرانه های با شکوه رومی مانند پل روم باستان که امروزه هنوز مورد استفاده قرار دارد مشهور است . بسیاری از حیوانات وحشی مانند گوزن ، خرس ، خرگوش و بز کوهی در آن وجود دارند . این دره مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به ورزش های آبی و کمپینگ قرار می گیرد .


تور آنتالیا

 

 

 

4. اسکی داوراس در آنتالیا

تفریح گاه اسکی یکی از مهم ترین مناطق توریستی در تور آنتالیا در زمستان است . این مکان در نزدیکی شهر اسپارتا ، 140 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است . داوراس در ارتفاع 2500 متری واقع شده است و هم چنین دارای رستوران ها و کافه های بسیاری است .

 

5. موزه آنتالیا

این استان بزرگ شامل یک نوار ساحلی طولانی در مدیترانه و سرزمین های حاصلخیز در داخل کشور است . این مناطق هم چنین شامل مناطق باستانی لیکیا ، پامفیلیا ، قلیسیا و پسیدیا است که از جالب ترین مکان های باستان شناسی که در آن تاریخ از آثار قدیمی ترین انسان تا به امروز دیده می شود . مدارک و شواهد ارزشمندی که گواهی بر تاریخ این مناطق است در موزه آنتالیا نمایش داده می شود که پس از موزه های استانبول و آنکارا در بین موزه تاریخی و باستان شناسی ترکیه رتبه سوم را دارد .

 

6. آبشار دودن در آنتالیا

آبشارهای دودن بیشترین تعداد بازدید کننده را که مایل به عکس گرفتن هستند و هم چنین دوست داران آرامش و طبیعت را در آنتالیا دارند و اگر از هر دو گزینه استقبال می کنید ، وقت خود را در این مکان از دست ندهید که هیچ وقت خاطره آن را فراموش نخواهید کرد . این آبشار ها با فشار زیاد و جریانی پر قدرت از قسمت اعماق آب جریان می یابند و بخشی از سیستم هیدرولوژیکی زمین شناسی هاللوجه است . یکی از زیبا ترین آبشار های ترکیه به حساب می آید . این منطقه توریستی یک پیک نیک خانوادگی مورد علاقه در آنتالیا است که روزانه صد ها نفر برای لذت بردن از این سفر شگفت انگیز به آنجا می روند. در منطقه کبیز در شمال آنتالیا واقع شده است و تا مرکز شهر حدود 7 کیلومتر فاصله دارد .

تور آنتالیا

 

7. پارک آتاتورک در آنتالیا

فراموش نکنید که در بازدید از آنتالیا به پارک آتاتورک برای لذت بردن از تفریحات و حس آزادی در میان طبیعت سبز و مجموعه ای از زیباترین گل ها به دور از فشار و شلوغی شهر سر بزنید . هم چنین این پارک که با بازدید از آن لذت می برید نیز فرصتی برای لذت بردن از کوهپیمایی و ارائه خدمات و رویداد های بسیاری در طول روز است .

مطلبی راجع به انتخاب هتل در آنتالیا

در پایان لازم به ذکر است در تور آنتالیا یکی از مهمترین فاکتورها هتل انتخابی مسافر است در آنتالیا شما می توانید از هاستل ارزان قیمت تا هتل پنج ستاره تاپ انتخاب کنید که معمولا هاستل و هتل سه ستاره را گردشگرانی انتخاب میکنند که قصد کشف جاذبه های طبیعی آنتالیا را دارند و از تفریحات هتل نمیخواهند استفاده کنند ولی امروزه با پیشرفت علم و در اختیار گذاشتن زمین های بزرگ به کسانی که در آنتالیا هتل سازی میکنند باعث شده تا خود هتل هم جزو جاذبه های آنتالیا محسوب شود

شما با انتخاب هتل های با درجه 4 یا 5 ستاره مخصوصا 5 ستاره به دنیای دیگری از گردشگری ورود پیدا می کنید در آن هتل ها تمامی آنچه که مسافر میخواهد از تعطیلات خوذ لذت ببرد و حتی فراتر از آن گرد هم آمدند تا شما را سورپرایز کنند. استخرهای چند هزار متری سرباز و سرپوشیده ، جکوزی ، استخر کودکان ، مهد کودک ، زمین بازی کودکان ، زمین فوتبال ، والیبال ساحلی ، زمین تنیس ، شهر بازی ، کافه های ساحلی ، باغ های پوشیده از گل ، رستوران در کنار ساحل ، ساحل اختصاصی ، جت اسکی ، قایق های تندرو ، قواصی ، سرآشپز های مختلف بین المللی تنها مواردی از خدمات هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد.

در اکثر هتل های آنتالیا خدمات آل یا یو آل برای مسافر ارایه میشود که دغدغه شما را برای وعده های غذایی با غذاهای بین المللی و ترک از بین میبرد.

از این رو مخصوصا در فصل گرما و تابستان پیشنهاد میشود حتما هتل 5 ستاره را برای تور آنتالیا خود انتخاب کنید تا از تفریحات بی اندازه ایی که برای شما تدارک دیده شده است بهره مند شویدو بهترین تعطیلات را برای خود رقم بزنید.


 

دیدگاهتان را بنویسید